REGULAMIN TURNIEJU O PUCHAR BURMISTRZA

MIASTA I GMINY KÓRNIK

HALA SPORTOWA "OAZA KÓRNIK" (14.11 – 20.12.2020)

 

Artykuł 1 – organizator turnieju


Organizatorem jest KS AVIA Kamionki z siedzibą ul. Mieczewska 2. 

Organizator zobowiązuje się do:

Artykuł 2 – miejsce i termin rozgrywania spotkań

Turniej odbędzie się w hali sportowej przy ul. Krasickiego 1 w Kórniku "KCRiS Oaza" zgodnie z harmonogramem( przyjazd drużyn 30 min wcześniej):

  • 14.11.2020 - rocznik 2014 godz. 9:00 - 16:00

  • 15.11.2020 – rocznik 2013 godz. 9:30 - 14:00 (8 zespołów)  i 14:30 - 18:00 (8 zespołów)

  • 06.12.2020 – rocznik 2010 godz. 14:30 - 20:30

  • 12.12.2020 - rocznik 2011 godz. 8:30 - 14:30

  • 13.12.2020 - rocznik 2009 godz. 14:30 - 20:30

  • 19.12.2020 - rocznik 2012 godz. 9:00 - 12:30 (8 zespołów) i 13:00 - 16:00 (8 zespołów)

  • 20.12.2020 - rocznik 2008 godz. 8:00 - 14:00

  • 20.12.2020 - rocznik 2007 godz. 14:30 - 20:00

Artykuł 3 – zgłoszenie drużyny i zawodników do turnieju

  • Zgłoszenie zespołu do turnieju powinno nastąpić najpóźniej 14 dni przed rozgrywkami. Liczy się kolejność zgłoszeń – do turnieju przyjąć możemy maksymalnie 10 drużyn (lub 8 w roczniku 2012 i 2013). Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest opłacenie wpisowego w wysokości 350 złotych przelewem na konto bankowe KS Avia 64 1140 2004 0000 3702 7845 9387 w terminie 14 dni przed turniejem na podstawie otrzymanej faktury lub rachunku.

  • Uiszczona opłata potwierdzająca ostatecznie udział w turnieju nie podlega zwrotowi. Zespół rezygnujący może wskazać zastępstwo i samemu rozliczyć opłatę.
  • W ramach wpisowego przewidziane jest 11 porcji posiłków (10 zawodników + 1 trener).

  • Wszyscy zgłoszeni zawodnicy muszą być urodzeni w w danym roku lub młodsi (wyjątek stanowią dziewczynki – mogą być rok starsze). W turnieju mogą brać udział zawodnicy nie mający przeciwwskazań zdrowotnych do gry w piłkę nożną. Zgłaszający potwierdza, że zawodnicy posiadają ważne badania lekarskie lub oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego o braku przeciwwskazań zdrowotnych,

  • Wszyscy uczestnicy turnieju muszą mieć ze sobą dokument ze zdjęciem potwierdzający datę urodzenia,

  • Udział w turnieju oznacza zgodę na wykorzystywanie wizerunku uczestnika przez organizatora. Zgoda dotyczy zdjęć, filmów (turniejowych) z udziałem uczestników tylko i wyłącznie do celów promocyjnych tj, wszystkie media, strony internetowe.

  • Każdy zawodnik musi posiadać obuwie odpowiednie na halę tzw. halówki (nie pozostawiające śladów).

 

Artykuł 4 – system rozgrywek

  • Turniej rozegrany zostanie w dwóch grupach. O miejscu w grupie decyduje kolejno: ilość zdobytych punktów, w przypadku równej ilości punktów bezpośrednie spotkanie, stosunek bramkowy, większa ilość strzelonych bramek, "mała tabelka".

  • Punktacja: zwycięstwo – 3 pkt., remis – 1 pkt, porażka – 0 pkt, walkower – 0 pkt, i stosunek bramek 0:3. Jeżeli drużyna nie stawi się do gry o wyznaczonej godzinie, sędzia odgwizduje walkowera – spóźnienie może wynieść maksymalnie 2 minuty.

  • Drużyny z pierwszego i drugiego miejsca awansują do półfinału, z 3 grają między sobą o 5, z 4 o 7 i z 5 o 9 miejsce.

  • w roczniku 2014 i 2013 z grup A i B do grupy "Liga Mistrzów" awansują zespoły 1A,1B,2A,2B oraz zespół z pozycji 3 wg kryteriów: większa liczba punktów a potem większa liczba strzelonych bramek, do grupy "Liga Europy" awansuje zespół 4A,4B,5A,5B i zespół z pozycji 3 z mniejszą liczbą punktów a potem z z mniejszą liczbą bramek.

 

Artykuł 5 – nagrody i atrakcje

Organizatorzy zapewniają uczestnikom:

  • dla pierwszych trzech ekip puchary, medale dla pozostałych drużyn dyplomy.

  • nagrody indywidualne otrzymują najlepsi: zawodnik, bramkarz oraz strzelec turnieju,

  • wszyscy uczestnicy otrzymają ciepły posiłek oraz wodę źródlana z dystrybutora.

 

Artykuł 6 – przepisy gry

  • Czas trwania gry – 1 x 8 - 10 minut (czas może ulec wydłużeniu), bramki: 3 x 1,55 m 3 x 2 m w zależności od rocznika

  • Gramy 4 zawodników + bramkarz a w roczniku 2013/2014 gramy 3 zawodników + bramkarz na 2 boiskach w poprzek sali (2 grupy bez oznaczania miejsc), dla każdego zawodnika medal (bez pucharów dla drużyn); dopuszcza się występ 8 - 16 drużyn (2 razy po 8)

  • Ilość zmian jest nieograniczona, dozwolone są zmiany powrotne. Strefa zmian usytuowana jest za liniami autowymi, zawodnik najpierw opuszcza plac gry, dopiero w tym momencie może wejść jego zmiennik,

  • Zawodnicy muszą posiadać obuwie z jasną podeszwą, bez takiego obuwia zawodnik nie będzie mógł brać udziału w turnieju,

  • Bramkarz po aucie bramkowym wprowadza piłkę do gry ręką lub nogą, musi być kontakt piłki z podłożem na własnej połowie, bądź któryś z zawodników musi jej dotknąć,

  • Tylko na wniosek sędziego może nastąpić zatrzymanie czasu gry,

  • W końcówce meczu bramka zostanie uznana jeżeli piłka przekroczy linię bramkową wraz z końcem syreny oznajmiającej koniec spotkania,

  • Auty:
    - zagranie piłki z podłoża.

  • Przy rzutach rożnych, wolnych i autach zawodnik musi stać oddalony minimum 4 metry od piłki,

  • Nie można zdobyć bramki bezpośrednio z rozpoczęcia gry,

  • Obowiązuje zakaz gry z wślizgiem (z udziałem przeciwnika), jeżeli obaj zawodnicy wykonają wślizg i padnie bramka to wtedy zostanie uznana. Bramkarz w obrębie pola karnego może interweniować wślizgiem,

  • Obowiązują kary czasowe: 1 i 2 minutowe,

  • Przy karze czasowej – jeżeli drużyna osłabiona straci bramkę to zawodnik ukarany wchodzi na plac gry,

  • Na parkiecie mogą przebywać wyłącznie zawodnicy, którzy grają w danym meczu oraz trener i kierownik drużyny, kibice mają do dyspozycji trybuny.

 

Artykuł 7 – uwagi końcowe

  • interpretacja powyższego regulaminu należy do organizatorów,

  • za zniszczenia powstałe na obiekcie odpowiada sprawca czynu,

  • nie odpowiadamy za rzeczy pozostawione na obiekcie (cenne przedmioty prosimy zabierać ze sobą na halę np. w jednym plecaku)

  • bardzo prosimy o postawę FAIR PLAY podczas turnieju,

  • potwierdzony udział w "Turnieju o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik" i opłacenie faktury oznacza akceptację powyższego regulaminu,

  • życzymy udanej zabawy i sportowych emocji!!!

  • wszystkie zespoły i kibice muszą przestrzegać Regulaminu obiektu, zwłaszcza przepisów dotyczących covid-19
  • ze względu na dostępność tylko 6 szatni w obiekcie organizator dobiera zespoły tak aby w maksymalny sposób spełnić wymagania sanitarne, dlatego preferowane są kluby zgłaszające 2 drużyny
  • przyjazd na turniej jest potwierdzeniem, że wszyscy zawodnicy i trenerzy są zdrowi oraz że w okresie 14 dni wstecz nie mieli kontaktu z osobami zarażonymi covid-19, nie byli na kwarantannie ani nie przebywali zagranicą.

 

Organizator

 

/-/ Prezes KS Avia

Krzysztof Pancewicz

tel: 504-294-453

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona używa plików cookies. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie  plików cookies. Zapoznaj się z naszą   POLITYKĄ PRYWATNOŚCI